باخت منچستر یونایتد در اولین بازی پیش فصل

باخت منچستر یونایتد در اولین بازی پیش فصل

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد عصر امروز در یک بازی دوستانه که اولین بازی دوستانه اش در این تابستان بود به مصاف تیم روزنبرگ نروژ رفت و در نهایت در این بازی با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

به گزارش فوتبالی ، با به پایان رسیدن رقابت های یورو و کوپا آمه ریکا، حالا بازی های دوستانه باشگاه ها در پیش فصل شروع شده است و تیم های مختلف اروپایی خودشان را برای شروع فصل جدید آماده می کنند.

منچستر یونایتد در یک بازی دوستانه به مصاف تیم روزنبرگ نروژ رفت. شیاطین سرخ در این بازی در دقیقه ۹۳ از رقیب خود گل خوردند و بازی را باختند.

اریک تن هاگ سرمربی شیاطین سرخ در این بازی از یک ترکیب متفاوت استفاده کرده بود و بسیاری از بازیکنان اصلی منچستر یونایتد در این بازی در ترکیب شیاطین سرخ حضور نداشتند.

در این بازی تنها در نیمه اول بود که برخی از بازیکنان اصلی منچستر یونایتد مثل کاسمیرو، میسون مونت، مارکوس رشفورد، ایوانز و آرون ون بیساکا به میدان رفتند.

با وجود این که این بازی یک بازی دوستانه بوده است اما همین حالا هم انتقاد هایی علیه اریک تن هاگ شکل گرفته است و هواداران منچستر یونایتد انتظار داشتند که تیمشان در این بازی برنده شود.

1470