انتقاد تند سروش از بیرانوند/ علی را نمی‌فهمم؛ به او گفتم بی‌معرفتی!

انتقاد تند سروش از بیرانوند/ علی را نمی‌فهمم؛ به او گفتم بی‌معرفتی!

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک پرسپولیس امروز پس از تمدید قراردادش با این تیم حرف‌های مهمی درباره علیرضا بیرانوند زد.

به گزارش فوتبالی، امروز و در حالی که به نظر می‌رسید به دلیل تعطیلی رسمی در کشور، باشگاه‌ها هم فعالیتی نداشته باشند و در حوزه نقل و انتقالات اتفاقی نیفتد اما حداقل در باشگاه پرسپولیس اتفاق مهمی رخ داد.

سروش رفیعی هافبک پرسپولیس که قراردادش با این تیم تمام شده بود امروز به ساختمان باشگاه پرسپولیس رفت و پس از یک جلسه نسبتا کوتاه با رضا درویش مدیر عامل این باشگاه، قراردادش را برای یک سال دیگر هم تمدید کرد.

برای پرسپولیسی‌ها که این روزها فقط و فقط اخبار جدایی و ناکامی در جذب بازیکنان مد نظر مربیان را می‌شنوند خبر تمدید قرارداد سروش رفیعی خوشحال کننده بود اما اتفاق مهم‌تر حرف‌هایی بود که او پس از تمدید قراردادش در مقابل خبرنگاران زد.

قابل پیش‌بینی بود که خبرنگاران درباره جدایی چند بازیکن مهم پرسپولیس هم از سروش بپرسند. او هم که انگار دلِ پری از این مساله داشت به تفصیل صحبت کرد.

رفیعی درباره جدایی مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر توضیحات کوتاهی داد اما درباره جدایی علیرضا بیرانوند که بیشتر از جداییِ آن دو نفر هواداران پرسپولیس را ناراحت کرده بود بیشتر صحبت کرد.

رفیعی خیلی بدون تعارف در این باره حرف زد و گفت: «علی را واقعا نمی‌فهمم! عین این حرف را هم به علی گفتم. به علی گفتم تو بی‌معرفتی! چون هم نسبت به ما هم‌تیمی‌ها، هم باشگاه و هم هواداران بی‌معرفتی کردی‌. آدم باید یک ذره به یک چیزهایی ارزش بدهد. در روزهایی که ما پول‌مان را نگرفته بودیم، علی پولش را گرفت. حالا این که فسخ او قانونی است یا نه در آینده مشخص می‌شود اما من به عنوان یک دوست برای او که دروازه‌بان شماره یک این مملکت است نگرانم. من نگران آینده علی هستم. به خودش هم گفتم به این دلایل از او شاکی شدم. کار علی غیر منطقی بود و امیدوارم بعدا گریبانش را نگیرد.»

سروش در لفافه بیرانوند را به دروغگویی و روراست نبودن هم متهم کرد: «ما نمی‌توانیم روی حرف کسی در این فوتبال حساب کنیم، ما فقط داریم دروغ می‌شنویم و فقط حرف کم و زیاد می‌شنویم. من ۴۰ روز بیرون از کشور بودم. شما فکر می‌کنید فقط این‌هایی که پشت در ایستاده‌اند حرص می‌خورند؛ ولی در کانادا هم هر کسی من را می‌دید به همین اندازه نگران بود. شما نمی‌توانید هر حرفی را بزنید و مردم را در چالش ببرید و بعد فردا کار دیگری کنید. اگر علی بخواهد برگردد، با توجه به شرایط باید توافقی بین خودش و باشگاه اتفاق بیفتد. چیزی که من شنیده‌ام علی الان متعهد به باشگاه دیگری هم هست. اگر این اتفاق افتاده باشد و باشگاه دیگری این وسط باشد و شکایت هم شود... نمی‌دانم، فقط امیدوارم اتفاق بدی نیفتد.»

در این چند روز که ماجرای بیرانوند پیش آمده است او سعی کرده خودش را از اشتباه مبرا نشان بدهد و دل هواداران پرسپولیس را به دست بیاورد اما حرف‌هایی که سروش رفیعی زد نشان داد او حتی با هم‌تیمی‌هایش هم روراست نبوده و آنها را هم آزرده خاطر کرده است.

1359