شوک به بارسلونا: غیبت چهار ماهه مدافع محبوبشان

شوک به بارسلونا: غیبت چهار ماهه مدافع محبوبشان

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا با بدترین خبر ممکن در مورد رونالد آرائوخو مواجه شد.

به گزارش فوتبالی، این مدافع صبح امروز در بارسلونا تست داد و مشخص شد که باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد و چهار ماه از میادین دور خواهد بود. بدین ترتیب این بازیکن سه ماه آغازین فصل آینده را از دست می دهد. در حقیقت آرائوخو باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد و در کمترین حالت، چهار ماه از میادین دور خواهد بود که شاید بتوان گفت که نیمه اول فصل را از دست می دهد چرا که ممکن است که مصدومیتش طولانی تر شود!

آرائوخو در بازی برزیل و اروگوئه در یک چهارم نهایی کوپا آمریکا 2024 مصدوم شد. بارسایی ها به شدت نگران او بودند اما منتظر ماندند تا کار اروگوئه در کوپا آمریکا تمام شود و بعد از آن، این بازیکن را مورد معاینه قرار بدهند.

آرائوخو در بازگشت از آمریکا، صبح دوشنبه توسط پزشکان بارسلونا مورد معاینه قرار گرفت و مشخص شد که مصدومیتش شدید است و باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

بارسلونا در این تابستان می خواست آرائوخو را بفروشد، بازیکنی که در میان هواداران بارسا محبوب است اما مدیران تیم کاتالان به دنبال درآمدزایی از او بودند.  به هر صورت به نظر می رسد که جدایی این بازیکن منتفی شده است و بارسایی ها نه تنها نمی توانند از فروش او درآمدزایی کنند بلکه باید دستمزدش در ماه های آینده را بپردازند آن هم در حالی که این بازیکن نمی تواند برایشان بازی کند!

4125