پیام تبریک سرمربی ملوان به مازیار زارع

پیام تبریک سرمربی ملوان به مازیار زارع

پایگاه خبری فوتبالی- سعید دقیقی سرمربی جدید ملوان بندرانزلی پیام تبریک خاصی را برای مازیار زارع ارسال کرد.

به گزارش فوتبالی، سعید دقیقی سرمربی جدید ملوان بندرانزلی به مازیار زارع پیام تبریک خاص و جالب توجهی در شبکه اجتماعی ارسال کرد.

سعید دقیقی سرمربی جدید ملوان که فصل پیش مربی شمس آذر قزوین بود و شمس آذر را دو فصل پیش به لیگ برتر آورد به مازیار زارع سرمربی انزلیچی که سابقه مربی گری و بازی در ملوان را دارد و پس از سعید دقیقی سرمربی شمس آذر قزوین شده متن زیر را به عنوان تبریک در شبکه اجتماعی اش نوشت.

مازیار عزیز #تعهد #تعلق من ملوان است... بهترینها رو برایت آرزومندم برادر ... برای موفقیت شما همه جوره در خدمتم چون سلامت و شایسته ای البته بعد از ملوان !

در پی انتصاب سعید دقیقی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال ملوان بندرانزلی، مازیار زارع، سرمربی سابق ملوان، هدایت تیم شمس‌آذر قزوین را بر عهده گرفت.

دقیقی که فصل گذشته با هدایت شمس‌آذر به لیگ برتر صعود کرده بود، با عقد قراردادی دو ساله راهی ملوان شد. او جایگزین مهدی تارتار در این تیم شد که به گل‌گهر سیرجان پیوست.

از سوی دیگر، مازیار زارع که سابقه مربیگری و بازی در ملوان را دارد، پس از جدایی دقیقی از شمس‌آذر، هدایت این تیم را بر عهده گرفت. 

زارع که سابقه قهرمانی در لیگ دسته یک با ملوان را نیز دارد، انگیزه زیادی برای تکرار  موفقیت با شمس‌آذر در لیگ برتر دارد.

بعد انتخاب شدن مربیان دو‌ تیم، دیدار فصل آینده ملوان و شمس آذر تبدیل به یکی از خاص ترین و عجیب ترین دیدار های لیگ برتر خواهد شد که برای هواداران فوتبال تقابل و نبرد مربیان سابق برابر تیم هایشان بسیار جذاب تر از قبل خواهد بود.

2636