عکس؛ اعضای تیم ملی اسپانیا در فرودگاه مادرید

عکس؛ اعضای تیم ملی اسپانیا در فرودگاه مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکنان تیم ملی اسپانیا پس از قهرمانی یورو 2024 در آلمان به کشورشان برگشتند.

به گزارش فوتبالی، اسپانیایی ها دیشب در آلمان ماندند و امروز به مادرید برگشتند. آنها قرار است که در خیابان های مادرید دور افتخار بزنند و با هواداران جشن بگیرند و بعد از آن بازیکنان، تعطیلاتشان را آغاز می کنند.

تیم ملی اسپانیا مقتدرانه و با کسب هفت پیروزی متوالی به قهرمانی یورو دست پیدا کرد و به اولین تیم ملی تاریخ تبدیل شد که در چهار دوره به قهرمانی اروپا دست پیدا می کند.

تیم ملی اسپانیا پس از جدایی انریکه در جام جهانی، با هدایت دلافوئنته روندی درخشان را داشته است. آنها در ابتدا قهرمان لیگ ملت های اروپا شدند و حالا به قهرمانی یورو رسیده اند تا دلافوئنته شروعی رویایی را در لاروخا داشته باشد.

تیم ملی اسپانیا تیمی تقریبا بدون ستاره بود که با اتحاد تیمی و با تاکتیک های مناسب مربیگری خود به قهرمانی رسید. اسپانیا حالا با نسلی از بازیکنان جوان نظیر یامال و نیکو ویلیامز امید زیادی دارد تا به موفقیت هایش ادامه بدهد و در جام جهانی نیز بدرخشد. 

اسپانیایی ها امروز جشن قهرمانی را در خیابان های مادرید برگزار می کنند تا بازیکنان این تیم پس از یک فصل سنگین به تعطیلات بروند و بعد از آن برای فصل جدید به باشگاه هایشان ملحق شوند.

4125