خالکوبی ناکام یک هوادار: انگلیس، قهرمان یورو 2024

خالکوبی ناکام یک هوادار: انگلیس، قهرمان یورو 2024

پایگاه خبری فوتبالی - یک هوادار انگلیسی پنجشنبه گذشته کاپ قهرمانی یورو با اسم انگلیس را روی پایش خالکوبی کرد و حالا به نظر می رسد که از این تصمیم پشیمان شده باشد!

به گزارش فوتبالی، این هوادار به حدی از قهرمانی انگلیس در یورو 2024 و غلبه این تیم بر اسپانیا در فینال مطمئن بود که پنجشنبه گذشته حتی کاپ قهرمانی را هم روی ران پای خود خالکوبی کرده بود اما حالا قطعا از این تصمیم پشیمان است و شاید مجبور شود که این خالکوبی را پاک کند چرا که از حالا به بعد با دیدن آن، یاد یکی از بدترین روزهای زندگی خود و یکی از تلخ ترین شکست های تیم ملی کشورش می افتد!

تیم ملی انگلیس در مسیر فینال یورو 2024 با قرعه آسانی روبرو شد چرا که به جر هلند در نیمه نهایی با حریف سرسخت دیگری مواجه نشد. آنها در فینال به مصاف اسپانیا رفتند که با نتیجه دو بر یک شکست خوردند و برای دومین دوره متوالی در فینال باختند.

انگلیس ارزشمندترین و گران ترین تیم مسابقات را در اختیار داشت که ارزش بازیکنان این تیم بیش از 1.5 میلیارد یورو بود اما با این وجود نتوانستند به جام برسند و طلسم آنها در ناکامی در تورنمنت های ملی به 60 سال خواهد رسید. در حقیقت آخرین قهرمانی آنها به جام جهانی 1966 برمی گردد که حالا باید در جام جهانی 2026 به دنبال شکستن طلسم خود باشند. 

4125