تیم ملی فوتسال زنان ایران بالاخره پیروز شد؛ مردیم تا بردیم

تیم ملی فوتسال زنان ایران بالاخره پیروز شد؛ مردیم تا بردیم

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی فوتسال زنان ایران که برای مسابقات چهارجانبه به چین سفر کرده است امروز در آخرین دیدارش مقابل میزبان پیروز شد تا با ۴ امتیاز به کار خود در این مسابقات پایان دهد.

به گزارش فوتبالی، در آخرین روز از مسابقات چهارجانبه چین، تیم ملی فوتسال زنان ایران به مصاف میزبان این مسابقات رفت و در پایان توانست با نتیجه پنج بر یک این تیم را شکست دهد و به مقام سوم مسابقات برسد. گل های ایران را در این دیدار، سارا شیربیگی، مبینا ملا آقایی، مریم سید و زهرا کیانی به ثمر رساندند و یکی از گل ها هم گل به خودی بود. این اولین و تنها برد ایران در این مسابقات بود. فوتسالیست های ایران در این مسابقات مقابل ازبکستان شکست خوردند و مقابل ویتنام هم به تساوی رسیدند تا با ۴ امتیاز پس از ازبکستان و ویتنام در رده سوم قرار بگیرند. چین میزبان هم بدون امتیاز در رده آخر جدول قرار گرفت.

این مسابقات به منظور آماده سازی بیشتر تیم ملی فوتسال زنان برای مسابقات پیش روی بود. فوتسال زنان ایران در ادامه مسابقات داخل سالن آسیا و حام ملت های آسیا را در پیش دارد و اگر بتواند به جام جهانی صعود کند این مسابقات هم وارد تقویم تیم ملی فوتسال زنان می شود.

تیم ملی فوتسال زنان فردا به ایران باز می گردد تا بازیکنان این تیم خود را برای شروع رقابت های لیگ برتر فوتسال آماده کنند.

۶۰۰۱