رسمی؛ ستاره بایرن مونیخ از تیم ملی آلمان خداحافظی کرد

رسمی؛ ستاره بایرن مونیخ از تیم ملی آلمان خداحافظی کرد

پایگاه خبری فوتبالی - توماس مولر، بازیکن با تجربه بایرن مونیخ به طور رسمی از تیم ملی آلمان خداحافظی کرد و به این ترتیب کار او هم در مانشافت به پایان خود رسید.

به گزارش فوتبالی ، پس از این که تونی کروس از تیم ملی آلمان و از دنیای فوتبال به طور کامل خداحافظی کرد، حالا توماس مولر هم از تیم ملی آلمان خداحافظی کرده است. البته توماس مولر در بایرن مونیخ همچنان به کار خود ادامه می دهد و صرفا از تیم ملی آلمان خداحافظی کرده است.

ژرمن ها در یورو 2024 در حالی که میزبان بودند، نتوانستند به هدف اصلی خود که قهرمانی در این رقابت ها بود، دست پیدا کنند. تیم ملی آلمان در مرحله یک چهارم نهایی مقابل تیم ملی اسپانیا شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

توماس مولر در بازی های یورو 2024 یک بازیکن فیکس و ثابت در ترکیب تیم ملی آلمان نبود. در حقیقت توماس مولر بیشتر به عنوان یار تعویضی وارد میدان می شد و حالا هم دیگر به طور کامل در سن 34 سالگی تصمیم گرفته است که از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

توماس مولر 131 بازی برای تیم ملی آلمان انجام داد. او در این بازی ها 45 گل زد و 41 پاس گل داد. این هافبک هجومی در سال 2014 به همراه ژرمن ها قهرمان جام جهانی شد.

1471