دلیل شکست انگلیس در فینال یورو 2024 از نگاه هری کین

دلیل شکست انگلیس در فینال یورو 2024 از نگاه هری کین

پایاه خبری فوتبالی - هری کین کاپیتان تیم ملی انگلیس معتقد است ذهنیت خسته بازیکنان این تیم، دلیل اصلی شکست آن ها مقابل اسپانیا بود.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته فینال یورو 2024 بین تیم های اسپانیا و انگلیس برگزار شد. بعد از گل نیکو ویلیامز در اوایل نیمه دوم، سه شیرها با تلاش زیاد موفق شدند با شوت کول پالمر به گل تساوی برسند. بعد از این گل شاگردان گرت ساوت گیت در کنترل بازی ناکام بودند و اسپانیا مالکیت بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت تا اینکه در دقیقه 86، اویارزابال گل پیروزی لاروخا را به ثمر رساند تا انگلیس بار دیگر در فتح یورو ناکام بماند. 

به نقل از سایت گل، هری کین در این بازی در دقیقه 60 تعویض شد و پس از پایان بازی به بی بی سی اسپورت گفت: "ما نتوانستیم بعد از گل، فشار را حفظ کنیم و حتی توپ را در اختیار داشته باشیم. این آخرین بازی تورنمنت بود و بازیکنان از نظر جسمی و ذهنی واقعاً خسته بودند. یک بار فرصت بزرگی برای پیش افتادن از اسپانیا داشتیم، اما آن ها از روی خط توپ را برگرداندند. شرایط می توانست متفاوت باشد، اما نتیجه ناامید کننده ای رقم خورد. یک فرصت دیگر برای کسب جام را از دست دادیم. رسیدن به این فینال ها اصلاً کار آسانی نیست. واقعاً دردناک است."

4416