عکس؛ لبخند مسی با قهرمانی کوپا آمریکا 2024

عکس؛ لبخند مسی با قهرمانی کوپا آمریکا 2024

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی ستاره آرژانتینی اینتر میامی که در زمان مصدومیتش در کوپا آمریکا گریه می کرد، در پایان بازی با خوشحالی می خندید!

به گزارش فوتبالی، مسی به علت مصدومیت در نیمه دوم فینال میان آرژانتین و کلمبیا از زمین خارج شد. مسی در زمان تعویضش به شدت گریه می کرد چرا که تصور می کرد که هم تیمی ها و مردم کشورش را ناامید کرده است اما هم تیمی هایش جور او را کشیدند.

در حقیقت تیم ملی آرژانتین با گل لوتارو مارتینز در وقت اضافه توانست با نتیجه یک بر صفر مقابل کلمبیا پیروز شود و برای دومین دوره متوالی به قهرمانی کوپا آمریکا برسد.  این تیم کاری مشابه اسپانیا را انجام داد که بین سالهای 2008 تا 2012 به دو قهرمانی یورو و یک قهرمانی جام جهانی رسیده بود چرا که آنها هم توانستند دو قهرمانی کوپا آمریکا و یک قهرمانی جام جهانی را در عرض چهار سال داشته باشند.

در آخرین ثانیه های بازی آرژانتین و کلمبیا، دوربین ها بارها مسی را شکار کردند که او این بار لبخند می زد. مسی نتوانست کوپا َآمریکای خوبی داشته باشد و فقط یک گل به ثمر رساند اما در هر صورت یک قهرمانی جدید را به کلکسیون پرشمار افتخاراتش اضافه کرد و لبخند رضایتش هم نشان می داد که از این جام چقدر خوشحال است.

4125