عکس جالب یامال: هم قهرمان اروپا شد، هم در امتحاناتش قبول شد!

عکس جالب یامال: هم قهرمان اروپا شد، هم در امتحاناتش قبول شد!

پایگاه خبری فوتبالی - لامین یامال مهاجم تیم ملی اسپانیا پس از پیروزی مقابل انگلیس و قهرمانی یورو 2024 تصویر جالبی منتشر کرد.

به گزارش فوتبالی، یامال تصویری از خودش با عینک و کاپ قهرمانی منتشر کرد که البته توصیف جالبی را برای این عکس انتخاب کرد. او به امتحانات دوره چهارم متوسطه و قهرمانی اروپا اشاره کرد و برای هر دو تیک زد تا نشان بدهد که هر دو هدفش در تابستان محقق شده است!

در حقیقت یامال در شروع یورو مجبور بود که درس هایش را بخواند و به صورت آنلاین، امتحان بدهد چرا که هنوز در حال تحصیل است. وی در کلاس چهارم متوسطه نمره قبولی گرفت و در هیچ درسی مردود نشد و حالا می تواند درس های دو سال پایانی خود را بخواند و مدرک دیپلم را بگیرد.

یامال از سویی در یورو 2024 عملکرد فوق العاده ای داشت. وی یک گل مهم را هم مقابل فرانسه به ثمر رساند تا نقش موثری را در مسابقات یورو داشته باشد و اولین تورنمنت بزرگ ملی او رویایی باشد.

یامال به خوبی می داند که هنوز در سطح باشگاهی نتوانسته به موفقیت برسد و فصل آینده باید زیر نظر فلیک در بارسلونا بدرخشد. در حقیقت او دو تا سه هفته استراحت خواهد کرد و بعد از آن به تمرینات پیش فصل بارسلونا برای فصل جدید ملحق می شود که قطعا فلیک هم روی او حساب ویژه ای باز خواهد کرد.

4125