واکنش برادر هافبک منچستریونایتد به فاجعه پیش از فینال کوپا آمریکا

واکنش برادر هافبک منچستریونایتد به فاجعه پیش از فینال کوپا آمریکا

پایگاه خبری فوتبالی - روبرتو گارناچو برادر هافبک منچستریونایتد به فاجعه پیش از فینال کوپا آمریکا 2024 واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، اشتباهات مسئولان برگزاری در کنترل جمعیت پیش از ورود به ورزشگاه باعث شد تا بازی با تاخیری قابل توجه برگزار شود. در حقیقت درگیری هواداران کلمبیا با مامور پلیس و ورود هواداران به ورزشگاه بدون بلیت و بیرون ماندن بخش قابل توجهی از جمعیت باعث سردرگمی بینندگان تلویزیونی و تماشاگران شده است چرا که هیچ کس نمی دانست که بازی چه زمانی شروع می شود.

یکی از راویان اتفاقات عجیب پیش از بازی ، روبرتو برادر آلخاندرو گارناچو هافبک منچستریونایتد بوده است. روبرتو در پیام خود نوشته است:" چقدر کنفدراسیون فوتبال امریکای جنوبی شرم بار است. خانواده های بازیکنان نتوانسته اند وارد ورزشگاه شوند. این شگفت انگیز است. در حال حاضر به همراه خانواده آکونیا بیرون از ورزشگاه هستید. ما را از درگیری ها خارج کنید! واقعا این شرم آور است!"

آمریکا برای آماده سازی فینال جام جهانی 2026 ، میزبانی کوپا آمریکا 2024 را به عهده گرفت. جدا از آن که در طول مسابقات بسیاری از بازیها با تماشاگران اندک برگزار شد، افتضاح قبل از میزبانی از فینال با خشم هواداران هر دو تیم کلمبیا و آرژآنتین همراه شده است چرا که بازی با بیش از 75 دقیقه تاخیر قرار است که برگزار شود.

4125