فرار النصر از شکست مقابل تیم دسته چهارمی پرتغال بدون رونالدو

فرار النصر از شکست مقابل تیم دسته چهارمی پرتغال بدون رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - النصر در غیاب رونالدو در اولین بازی پیش فصل خود نتوانست پیروز شود چرا که سادیو مانه فرصت گلزنی از روی نقطه پنالتی را از دست داد.

به گزارش فوتبالی، ستاره سابق لیورپول نتوانست از روی نقطه پنالتی گلزنی کند تا النصر در بازی با تیم لولتانو از لیگ دسته چهارم پرتغال به تساوی یک بر یک برسد. این اولین بازی پیش فصل النصر بود.

تیم عربستانی با گل محمد مران در این بازی به تساوی یک بر یک رسید تا از یک فاجعه نجات پیدا کند.  کریستیانو رونالدو هنوز به اردوی النصر ملحق نشده چرا که به علت حضور در یورو 2024 بر اساس قوانین فیفا می تواند سه هفته استراحت کند. ستاره 39 ساله در یورو نتوانست نمایش قابل قبولی را داشته باشد و برای اولین بار در یک تورنمنت بزرگ ملی گل نزد. 

بن جیکوبز خبرنگار عربستانی گزارش داده است که النصر در تلاش است تا قرارداد رونالدو را در همین تابستان تمدید کند. کریستیانو با قرارداد جدید تا سال 2026 یعنی تا 41 سالگی در النصر خواهد ماند و بعد از جام جهانی می تواند از فوتبال ملی و باشگاهی بازنشسته شود. 

تیم لوئیز کاسترو قرار است که جمعه به مصاف ماریتیمو ، تیم دسته دومی پرتغال برود تا دومین بازی پیش فصلش را داشته باشد که کریستیانو رونالدو همچنان در این تیم حضور نخواهد داشت.

4125