بهترین بازیکن یورو 2024 معرفی شد

بهترین بازیکن یورو 2024 معرفی شد

پایگاه خبری فوتبالی - بعد از پیروزی اسپانیا مقابل انگلیس و قهرمانی این تیم در یورو 2024، بهترین بازیکن این تورنمنت معرفی شد.

به گزارش فوتبالی، یک شنبه شب تیم های اسپانیا و انگلیس فینال یورو 2024 را برگزار کردند که در نهایت لاروخا موفق شد با نتیجه دو بر یک سه شیرها را شکست دهد و برای چهارمین بار، قهرمان یورو شود. بعد از پایان بازی، رودری ستاره منچسترسیتی به عنوان بهترین بازیکن تورنمنت انتخاب شد و البته نقش بزرگی در موفقیت تیم ملی کشورش در یک مسابقات قاره ای ایفا کرد. حالا رودری در یک سال اخیر موفق شده قهرمان لیگ برتر انگلیس و همچنین یورو شود و حتی یان فرتونگن مدافع سابق تاتنهام در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: "توپ طلای رودری قطعی شد."

رودری در فصل 2022-23 به عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ قهرمانان انتخاب شد و در همان سال بود که توانست همراه با منچسترسیتی برای اولین بار در تاریخ این باشگاه قهرمان چمپیونز لیگ شود. حالا او در کنار جود بلینگام و وینیسیوس، جدی ترین نامزدهای جایزه توپ طلا هستند.

در بازی فینال لامین یامال پدیده باشگاه بارسلونا که روز گذشته 17 ساله شد، عملکرد تحسین برانگیزی داشت و توانست پاس گل اول را به نیکو ویلیامز بدهد. او همچنین در مرحله نیمه نهایی مقابل فرانسه گلزنی کرد. 

4416