عکس؛ لگد زدن جود بلینگام به کلمن پس از شکست در فینال یورو

عکس؛ لگد زدن جود بلینگام به کلمن پس از شکست در فینال یورو

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که جود بلینگام ستاره انگلیسی رئال مادرید پس از شکست خوردن در فینال رقابت های یورو 2024 بسیار عصبانی و ناراحت بوده است.

به گزارش فوتبالی ، در دیدار فینال رقابت های یورو 2024، تیم ملی انگلیس و تیم ملی اسپانیا به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی تیم ملی اسپانیا موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد. جود بلینگام ستاره انگلیسی رئال مادرید در این بازی به طور کامل درون ترکیب تیمش حضور داشت و پاس تک گل انگلیس را به کول پالمر داد.

جود بلینگام پس از این که سوت پایان بازی اسپانیا - انگلیس زده شد و اسپانیایی ها قهرمان یورو 2024 شدند، بسیار ناراحت و عصبانی بود به طوری که به سمت نیمکت تیم ملی انگلیس رفت و در مسیر خود به کلمن که در کنار زمین قرار داشت، لگد زد. او با عصبانیت روی نیمکت نشست.

جود بلینگام یک فصل درخشان را با رئال مادرید سپری کرده بود و موفق شده بود که قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا شود. او می خواست با قهرمانی در یورو 2024 دوران اوج خود را تکمیل کند اما این اتفاق رخ نداد. بلینگام و وینیسیوس جونیور دو مدعی اصلی توپ طلا در سال 2024 میلادی هستند.

1470