بیرانوند همچنان منتظر رای کمیته وضعیت

بیرانوند همچنان منتظر رای کمیته وضعیت

پایگاه خبری فوتبالی- تکلیف علیرضا بیرانوند برای فصل بعد، هنوز مشخص نشده است.

به گزارش فوتبالی، در حالیکه طرفداران تراکتور منتظر رونمایی از علی بیرو در تیم محبوبشان هستند اما با توجه به اینکه پرونده شکایت پرسپولیس از این دروازه‌بان ملی‌پوش، در کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال، در حال پیگیری است، تا زمانی که تکلیف این پرونده مشخص نشود، بعید است که علی بیرانوند از مقصد جدیدش رونمایی کند.

فعلا درباره بیرانوند، دو بحث مطرح است. بحث اول اینکه او در پشت پرده مشغول مذاکره با پرسپولیس است تا با یک توافق مالی جدید به این تیم برگردد. گفته می‌شود پرسپولیس، رقم 20 میلیارد تومان را برای او در نظر گرفته اما بیرانوند به قرارداد 30 میلیاردی با این تیم فکر می‌کند. بحث اول با توجه به شواهد و قرائن، بعید به نظر می رسد.

بر اساس بحث دوم هم مالک باشگاه تراکتور منتظر مشخص شدن تکلیف علیرضا بیرانوند در کمیته وضعیت است تا در صورت باخت بیرانوند در این پرونده، او با پرسپولیس تفاهم کند تا با پرداخت رقم مدنظر این باشگاه، بدون مشکلی از بیرانوند در تبریز رونمایی کند.

در حالیکه هنوز مشخص نیست بیرانوند چه تصمیمی برای فصل بعد گرفته، فایل صوتی از او در فضای مجازی منتشر شده که بر اساس آن، او اعلام کرده بحثش با پرسپولیس بر سر پول نیست و دیگر خبری از بازگشت او به این تیم نخواهد بود.

اگر چه این فایل صوتی مربوط به چند هفته اخیر است اما تاریخ دقیق این انتشار این فایل معلوم نیست و شاید این فایل، مربوط به زمانی باشد که جلسه کمیته وضعیت درباره پرونده دروازه‌بان تیم ملی برگزار نشده بود.

حالا باید منتظر ماند و دید که نهایتا تکلیف علیرضا بیرانوند چه خواهد شد.

7474