وحید امیری در راه سید جلال شدن در پرسپولیس!

وحید امیری در راه سید جلال شدن در پرسپولیس!

پایگاه خبری فوتبالی - وحید امیری مسن‌ترین بازیکن حال حاضر پرسپولیس است.

به گزارش فوتبالی، امیری 36ساله یکی از تمدیدی‌های پرسپولیس محسوب می‌شود که نقش وی در رختکن تیم و البته عملکرد مناسبش هنگام بازی، رضا درویش و همکارانش را قانع به ادامه حضور این بازیکن باتجربه کرده است.

امیری که از لحاظ شخصیتی هم بازیکنی آرام است، به نظر وارد یک چالش جدید در فوتبال خود و پرسپولیس شده و باید جا پای جای سید جلال حسینی مدافع فصول گذشته این تیم بگذارد. مدافعی که با وجود سن بالا عملکرد فنی خوبی داشت و از محبوب ترین بازیکنان کادرفنی و هواداران محسوب می‌شد و بعد از خداحافظی از مستطیل سبز به عنوان بازیکن، به عنوان مربی وارد کادر فنی پرسپولیس شد و اینروزها در کلاس مربیگری رده A شرکت کرده تا مشکلی برای نشستن روی نیمکت تیمش نداشته باشد

امیری که در شروع تمرینات پرسپولیس برای فصل آتی در کنار سایر بازیکنان دیده می‌شود، ابتدا باید نظر مثبت خوان گاریدو‌ را جلب کند و باید دید خواهد توانست از پس چالش بالا رفتن سن و سال برآید و به تیمش در راه تکرار قهرمانی کمک کند یا نه.

البته که همانطور که سیدجلال در سالهای پایانی فوتبالش عملکرد قابل قبولی داشت، امیری هم با توجه به سبک زندگی آرام و بدون حاشیه‌اش، می‌تواند کیفیت استانداری داشته باشد.

1997