عکس؛ هافبک بارسلونا، مهمان ویژه اردوی اسپانیا

عکس؛ هافبک بارسلونا، مهمان ویژه اردوی اسپانیا

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی اسپانیا در آستانه فینال یورو با یک سورپرایز شیرین مواجه شد.

به گزارش فوتبالی، گاوی هافبک بارسلونا که در پاییز در اردوی تیم ملی اسپانیا دچار مصدومیت رباط صلیبی شده بود، امروز به اردوی لاروخا در برلین رفت و با هم تیمی های خود ملاقات کرد. این بازیکن همچنان در حال ریکاوری از مصدومیتش است و به همین خاطر نتوانست در یورو 2024 شرکت کند.

بازیکن بارسلونا امروز صبح با پروازی چهار ساعته راهی آلمان شد و با استقبال هم تیمی هایش در هتل مواجه شد. گاوی در مصاحبه با سایت فدراسیون فوتبال اسپانیا گفت:" بسیار مفتخر و خوشحال هستم که در کنار بقیه اعضای تیم در این جا هستم چرا که با شایستگی به فینال رسیده اند و حالا امیدوارم که در فینال به پیروزی برسم.  در این جا محبت همه را حس می کنم  و خودم را بخشی از تیم می دانم. خیلی خوشحالم که در این جا هستم. همه بازیهایشان را دیدم و از آنها حمایت کردم چرا که خودم را بخشی از این تیم می دانم." 

البته گاوی تنها بارسایی نیست که به آلمان سفر کرده است. دکو مدیر ورزشی و ژاوی سرمربی سابق این تیم نیز برای حمایت از تیم ملی اسپانیا به آلمان رفته اند. دکو پرتغالی - برزیلی است اما دوست دارد که بازیکنان تیمش نظیر یامال و فران تورس بتوانند جام را بالای سر ببرند. 

4125