دست رد مدافع لاتزیو به رئال مادرید

دست رد مدافع لاتزیو به رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - ماریو خیلا قصد ترک لاتزیو را ندارد.

به گزارش فوتبالی، این مدافع میانی یکی از گزینه های رئال مادرید برای خرید در پست دفاع میانی به شمار می رود اما او به ال مساجرو گفت که قصد ترک این تیم را ندارد. خیلا در آکادمی رئال مادرید رشد کرده که رئالی ها دو سال پیش نیمی از حق انتقالش را با شش میلیون یورو به لاتزیو فروختند. این مدافع اخیرا دچار شکستگی انگشت شست پای چپش شده است. وی در مورد شایعه بازگشتش به رئال مادرید گفت:" آیا می خواهم که به نمادی جدید در باشگاه لاتزیو تبدیل شوم؟ قطعا بله. قصد ترک این جا را ندارم هر چند که ممکن است که بند بازگشت به رئال وجود داشته باشد یا پیشنهادهایی برسد اما نمی خواهم از این جا تکان بخورم. باشگاه به من باور دارد و من هم به لاتزیو باور دارم."

وی در مورد مصدومیت خود نیز صحبت کرد:" بدشانسی اوردم. روی یکی از حرکات کششی دچار مصدومیت شست پایم شدم. نمی خواهم گریه کنم بلکه می خواهم هر چه زودتر ریکاوری کنم و قبل از یک ماه دیگر به میادین برگردم. مطمئنم که زودتر از زمان تعیین شده به میادین باز خواهم گشت. "

در حال حاضر گزینه اصلی رئال مادرید در خط دفاعی، لنی یورو از لیل است اما خیلا نیز می تواند یکی از آلترناتیو ها باشد که با این صحبت ها بحث پیوستنش به رئال منتفی شده است.

4125