خبرنگار ورزشی ایتالیایی اشتباهی به عنوان ضارب ترامپ معرفی شد!

خبرنگار ورزشی ایتالیایی اشتباهی به عنوان ضارب ترامپ معرفی شد!

پایگاه خبری فوتبالی - بامداد امروز دونالد ترامپ نامزد ریاست جمهوری آمریکا در گردهمایی تبلیغاتی خود با تیراندازی مواجه شد که با خوش شانسی از آن جان سالم به در برد.

به گزارش فوتبالی، ساعاتی پس از تیراندازی، اخباری در شبکه های اجتماعی در مورد کشف هویت ضارب پخش شد که کمی بعد مشخص شد که فردی که تصویرش پخش شده، یک خبرنگار ورزشی ایتالیایی به نام مارکو ویالی است. البته در نهایت مشخص شد که فردی به نام "متیو کروکس" ضارب واقعی بوده است که در محل توسط ماموران امنیتی کشته شد. 

در حقیقت اولین تصاویر منتشر شده در شبکه های اجتماعی از ضارب ترامپ مربوط به فردی سفیدپوست با ریش، عینک آفتابی و کلاه بود که کمی بعد مشخص شد که اسم این فرد ، "مارکو ویولی" بوده که خبرنگاری ایتالیایی است و هیچ ربطی به ماجرا نداشته و خودش هم آن را تکذیب کرد. 

خبرنگار ایتالیایی کمی بعد در بیانیه ای در صفحه اینستاگرامش نوشت:" اساسا نقش داشتن خود در این ماجرا را تکذیب می کنم. نیمه شب در حالی بیدار شدم که پیام های زیادی در اینستاگرام و ایکس دریافت کرده بودم. من در ایتالیا و شهر رم هستم و هیچ نظری در مورد اتفاقات رخ داده ندارم و تنها اطلاعاتم در سطح دنبال کردن اخبار از شبکه اسکای است!"

مارکو گفت که از سال 2018 گروهی قصد آزار و اذیت او را داشته اند و زندگی او را نابود کرده اند. وی اعلام کرد:" دوشنبه علیه حساب هایی که این خبر کذب را منتشر کردند، شکایت می کنم." 

مارکو از سال 2006 در حوزه خبرنگاری ورزشی فعالیت می کند و در حال حاضر نیز سردبیر وم دیر وبسایت "رم جالوروسی" است. 

4125