جوکوویچ دوست دارد کدام تیم قهرمان یورو 2024 شود؟

جوکوویچ دوست دارد کدام تیم قهرمان یورو 2024 شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که نواک جوکوویچ، تنیسور سرشناس صربستانی دوست دارد که تیم ملی انگلیس فاتح رقابت های یورو 2024 شود.

به گزارش فوتبالی ، فینال رقابت های تنیس گرند اسلم ویمبلدون، از ساعت 16:30 امروز (یکشنبه 24 تیر ماه) میان نواک جوکوویچ صربستانی و کارلوس آلکاراز اسپانیایی برگزار می شود. از نواک جوکوویچ پیش از این بازی درباره فینال یورو سوال شد و به او گفته شد که آیا یکشنبه بهترین روز برای ورزش انگلیس رقم می خورد یا خیر. نواک جوکوویچ هم در این باره گفت:" امیدوارم که گرت ساوتگیت بتواند جام را به خانه بیاورد." این حرف نواک جوکوویچ نشان می دهد که او دوست دارد تیم ملی انگلیس در فینال یورو 2024 تیم ملی اسپانیا را شکست بدهد و فاتح جام قهرمانی رقابت های جام ملت های اروپا شود.

نواک جوکوویچ در حال حاضر 37 سال سن دارد. رقیب او در فینال گرند اسلم ویمبلدون یعنی کارلوس آلکاراز 21 ساله است. کارلوس آلکاراز که از کشور اسپانیا است می تواند اولین قهرمانی امروز را برای اسپانیا به دست بیاورد و پس از آن تیم ملی اسپانیا در فوتبال، تیم ملی انگلیس را شکست بدهد و دومین قهرمانی اسپانیایی ها هم به دست بیاید. البته این ها صرفا احتمالات است.

1470