دفاع جانانه ستاره آرسنال از سرمربی انگلیس

دفاع جانانه ستاره آرسنال از سرمربی انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - دکلان رایس ستاره آرسنال به حمایت از گرت ساوت گیت سرمربی تیم ملی انگلیس پرداخت و معتقد است او لیاقت بهترین ها را دارد.

به گزارش فوتبالی، امشب از ساعت 22:30 به وقت تهران، تیم های انگلیس و اسپانیا فینال یورو 2024 را در ورزشگاه المپیک برلین برگزار می کنند. انگلیس اگرچه برای دومین بار پیاپی با گرت ساوت گیت به فینال مسابقات یورو رسید، اما همچنان منتقدان زیادی هستند که اصلاً از نحوه بازی تیم گرت ساوت گیت راضی نیستند. 

حالا دکلان رایس مهره کلیدی سه شیرها گفت: "نمی توانم به اندازه کافی راجع به گرت صحبت کنم و از او تعریف کنم. او بیشتر از هر کسی، لایق رسیدن به این جام است. بعد از پایان مرحله گروهی، همه به ما حمله کردند. اما گرت ساوت گیت آرامشش را حفظ کرد و به نظرم واکنش بسیار خوبی به انتقادات داد. آرامش او باعث شد تا ما هم بتوانیم به خوبی تمرکز کنیم. حالا به فینال رسیدیم و اتمسفر کمی تغییر کرده که به نظرم خیلی خوب است. ما به همه احترام می گذاریم. تمامی بازیکنانی که قبل تر پیراهن انگلیس را پوشیده اند، بخشی از تاریخ فوتبال این کشور هستند. حالا ما عشق را احساس می کنیم که به ما انرژی مضاعف می دهد."

4416