برای فینال مثل یک پسربچه 13 ساله شور و شوق دارم!

برای فینال مثل یک پسربچه 13 ساله شور و شوق دارم!

پایگاه خبری فوتبالی - امیلیانو مارتینز دروازه بان تیم ملی آرژانتین انگیزه بالایی برای فینال رقابت های کوپا آمه ریکا 2024 دارد و به دنبال این است که مثل دوره قبلی رقابت ها در این دوره هم به قهرمانی برسد.

به گزارش فوتبالی ، بامداد 25 تیر ماه از ساعت 3:30 به وقت ایران قرار است که تیم ملی کلمبیا و تیم ملی آرژانتین در فینال کوپا آمه ریکا 2024 به مصاف هم بروند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی می افتد و در نهایت کدام تیم موفق می شود جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

امیلیانو مارتینز دروازه بان تیم ملی آرژانتین پیش از این بازی در گفت و گو با خبرنگاران گفت:" این بار چهارم است که در یک فینال بازی می کنیم ولی مثل بار اول انگیزه داریم. شبیه به پسر بچه های سیزده ساله هستیم و به همان اندازه ذوق داریم. با دل و جان به سراغ این بازی می رویم! "

دیبو مارتینز که یک دروازه بان پنالتی گیر است، درباره مهار پنالتی ها گفت:" از نظر من پنالتی ها کاملا شانسی هستند. پنالتی ها شبیه به هم نیستند. می شود مطالعه کرد اما مطالعه کردن کاربرد زیادی در پنالتی گیری ندارد. من پنالتی هایی را گرفته ام که به طور کامل برعکس بررسی هایی بوده که قبلا انجام داده ام."

1470