دوست صمیمی مسی به چه آماری در اروگوئه رسید؟

دوست صمیمی مسی به چه آماری در اروگوئه رسید؟

پایگاه خبری فوتبالی - لوییس سوارز بامداد امروز در دیدار رده بندی رقابت های کوپا آمه ریکا 2024، در بازی اروگوئه مقابل تیم ملی کانادا موفق شد یک گل به ثمر برساند و تیم ملی اروگوئه را از شکست خوردن در این بازی نجات بدهد.

به گزارش فوتبالی ، کوپا آمه ریکا 2024 برای لوییس سوارز و یارانش تمام شد. آن ها در رده سوم این دوره از بازی ها قرار گرفتند. به نظر می رسد که کار لوییس سوارز هم در تیم ملی اروگوئه دیگر به انتهای خود رسیده باشد چرا که این مهاجم حالا 37 سال سن دارد.

لوییس سوارز با گلی که در دقیقه 92 بازی تیم ملی اروگوئه مقابل تیم ملی کانادا به ثمر رساند، حالا به تعداد 69 گل در تیم ملی اروگوئه رسیده است و به این ترتیب یک آمار خوب را از خودش بر جای گذاشته است و بهترین گلزن تاریخ اروگوئه است. لوییس سوارز 142 بازی ملی انجام داده است و در این تعداد بازی ملی توانسته است 69 گل به ثمر برساند.

سوارز دوست صمیمی لیونل مسی است و در اینتر میامی با لئو مسی هم‌تیمی است. لوییس سوارز پس از پایان بازی اروگوئه - کانادا، برای لیونل مسی در فینال کوپا آمه ریکا 2024 آرزوی موفقیت کرد و گفت که برای تماشای فینال کوپا آمه ریکا به ورزشگاه خواهد رفت.

1470