بازیکنان تیم قهرمان یورو 2024 چقدر پاداش می‌گیرند؟

بازیکنان تیم قهرمان یورو 2024 چقدر پاداش می‌گیرند؟

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی اسپانیا امشب در فینال رقابت های یورو 2024 به مصاف تیم ملی انگلیس می رود و باید دید که ماتادور ها می توانند برای چهارمین بار در تاریخ خود قهرمان رقابت های جام ملت های اروپا شوند یا خیر.

به گزارش فوتبالی ، یکی از مواردی که برای تیم قهرمان وجود دارد، پاداشی است که بازیکنان آن تیم دریافت می کنند. به نقل از روزنامه موندو دپورتیوو، در صورتی که تیم ملی اسپانیا به قهرمانی برسد، بازیکنان این تیم و اعضای کادر فنی در مجموع 11.3 میلیون یورو پاداش دریافت خواهند کرد. این عدد، مجموع کل پاداش ها است. اگر آن را میان بازیکنان و سرمربی و اعضای کادر فنی تقسیم کنیم، هر نفر مبلغی حدود 400 هزار یورو دریافت خواهد کرد.

روزنامه موندو دپورتیوو در حالی مبلغ پاداش بازیکنان تیم ملی اسپانیا را اعلام کرده است که از مبلغ پاداش بازیکنان تیم ملی انگلیس در صورت قهرمانی در یورو 2024 گزارشی منتشر نشده است. البته پیش بینی می شود که مبلغ پاداش تیم ملی انگلیس هم در همین حدود باشد و تقریبا مجموع پاداش های سه شیر ها هم به عدد 10 میلیون پوند برسد.

یوفا در ابتدای تورنمنت گفته بود که به تیم قهرمان مبلغی حدود 30 میلیون یورو پاداش داده می شود که بین 30 تا 40 درصد این مبلغ میان بازیکنان و اعضای کادر فنی تقسیم خواهد شد.

1470