نگاهی به پنج تیم پرافتخار تاریخ یورو؛ اسپانیا به دنبال صدرنشینی

نگاهی به پنج تیم پرافتخار تاریخ یورو؛ اسپانیا به دنبال صدرنشینی

پایگاه خبری فوتبالی - فینال یورو 2024 امشب یکشنبه بیست و چهار تیر ماه از ساعت 22:30 به وقت ایران در ورزشگاه المپیک برلین برگزار می شود و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت جام را انگلیسی ها بالای سر می برند یا اسپانیایی ها.

به گزارش فوتبالی ، تیم ملی اسپانیا تا حالا موفق شده است سه بار قهرمان رقابت های یورو یا همان جام ملت های اروپا شود. تیم ملی اسپانیا اگر بتواند در یورو 2024 هم به قهرمانی برسد، برای چهارمین بار خواهد بود که این جام را به دست می آورد و به این ترتیب تبدیل به پر افتخار ترین تیم در تاریخ یورو می شود.

تیم ملی آلمان هم در حال حاضر به همراه تیم ملی اسپانیا، سه بار قهرمان یورو شده است و صدرنشین این رقابت ها از لحاظ تعداد جام هستند. ماتادور ها می خواهند تیم ملی آلمان را پشت سر بگذارند.

تیم ملی ایتالیا و تیم ملی فرانسه، پس از آلمان و اسپانیا قرار می گیرند چرا که این دو تیم، هر کدام دو بار فاتح رقابت های یورو شده اند. تیم ملی پرتغال هم یک بار قهرمان رقابت های یورو شده است و این قهرمانی در سال 2016 رقم خورده است. پرتغالی ها در یورو 2024 با رونالدو توفیقی نداشتند.

1470