جام قهرمانی یورو 2024 تبدیل به هدیه تولد دو ستاره اسپانیا می‌شود؟

جام قهرمانی یورو 2024 تبدیل به هدیه تولد دو ستاره اسپانیا می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - فینال یورو 2024 امشب میان دو تیم اسپانیا و انگلیس برگزار می شود و این در حالی است که دو ستاره اصلی تیم ملی اسپانیا به تازگی جشن تولد خود را برگزار کرده اند.

به گزارش فوتبالی ، در اردوی تیم ملی اسپانیا، یک جشن تولد برای لامین یامال و نیکو ویلیامز برگزار شد. تولد لامین یامال 22 تیرماه است و تولد نیکو ویلیامز 21 تیرماه است. لامین یامال حالا 17 ساله شده است و نیکو ویلیامز 22 ساله شده است.

هم یامال و هم ویلیامز نقش بسیار پر رنگی در صعود تیم ملی اسپانیا به فینال یورو 2024 داشته اند. در صورت قهرمانی تیم ملی اسپانیا در رقابت های یورو 2024، جام قهرمانی یورو می تواند مثل یک هدیه تولد برای این دو ستاره باشد و آن ها در حالی که سن و سال زیادی هم ندارند، به یکی از آرزو های بزرگ بازیکنان اروپایی در دنیای فوتبال دست پیدا کنند.

لامین یامال در بارسلونا حضور دارد اما نیکو ویلیامز بازیکن اتلتیک بیلبائو است. خوان لاپورتا به دنبال این است که نیکو ویلیامز را هم به بارسلونا بیاورد و به این ترتیب زوج یامال - ویلیامز را در بارسلونا هم تشکیل بدهد. باید دید که در نهایت این اتفاق رخ می دهد یا خیر.

1470