پیش بازی آرژانتین - کلمبیا؛ تقابل مسی و خامس بر سر جام کوپا آمریکا 2024

پیش بازی آرژانتین - کلمبیا؛ تقابل مسی و خامس بر سر جام کوپا آمریکا 2024

پایگاه خبری فوتبالی - رقابت های کوپا آمه ریکا 2024 هم به ایستگاه پایانی خود رسیده است و ساعاتی پس از برگزار شدن فینال یورو 2024، قرار است که فینال کوپا آمه ریکا 2024 هم برگزار شود و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت کدام تیم موفق می شود جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

به گزارش فوتبالی ، این بازی بامداد دوشنبه 25 تیر ماه از ساعت 3:30 به وقت ایران آغاز می شود. این بازی در ورزشگاه هاردراک در کشور آمریکا برگزار می شود. تقابل اصلی در این بازی میان خامس رودریگز و لیونل مسی خواهد بود.

خامس رودریگز در این تورنمنت، چهار بار به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده است. او شش پاس گل هم در این دوره از رقابت ها داده است و به این ترتیب رکورد تاریخی کوپا آمه ریکا را از لحاظ دادن پاس گل در یک دوره از این رقابت ها، مال خود کرده است.

از طرفی دیگر لیونل مسی پس از قهرمانی در کوپا آمه ریکا 2021، فینالیسیما 2022 و جام جهانی 2022 قطر حالا به دنبال این است که یک جام ملی دیگر را هم به دست بیاورد و به این ترتیب یک افتخار دیگر را هم فتح کند. لئو مسی هنوز درباره این که تا چه زمانی در تیم ملی آرژانتین حضور خواهد داشت، به طور قطعی صحبت نکرده است اما این تورنمنت، ممکن است آخرین تورنمنت ملی او باشد.

پیش بینی وبسایت هواسکورد برای این بازی به این شکل بوده است که تیم ملی آرژانتین موفق می شود تیم ملی کلمبیا را با نتیجه دو بر یک شکست بدهد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

1470