کدام سنگربان جانشین گلر آلمانی در بارسلونا می‌شود؟

کدام سنگربان جانشین گلر آلمانی در بارسلونا می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- مدیران بارسلونا از بالا رفتن سن مارک آندره ترشتگن نگران هستند و می‌خواهند هرچه سریع‌تر یک جانشین مطمئن و شش‌دانگ برای سنگربان آلمانی تیمشان پیدا کنند.

به گزارش فوتبالی، مارک آندره ترشتگن یکی از بازیکنان موثر بارسلونا در فصول اخیر بوده است. او از سال 2014 به جمع کاتالان‌ها اضافه شد و حالا یکی از بازیکنان باتجربه بلوگرانا به حساب می‌آید. این سنگربان باتجربه، در فصل 2022/23 موفق به کسب جایزه زامورا شد. او با درخشش در قاب دروازه بارسلونا، نقش مهمی را در قهرمانی تیمش در لالیگا ایفا کرد.

اما او از مرز 30 سال عبور کرده و دارد سال‌های آخر دوران فوتبال خود را سپری می‌کند. این موضوع باعث نگربان مدیران بارسلونا شده است. به نقل از نشریه اسپانیایی اسپورت، ترشتگن فصل آینده 33 ساله خواهد و همین موضوع باعث می‌شود تا سران باشگاه اسپانیایی در اندیشه جذب یک جانشین برای او باشند. در حال حاضر ایناکی پنیا، استرالاگا و کوشین در تمرینات بارسا حضور دارند. آن‌ها تمام تلاششان را می‌کنند تا با اثبات توانایی‌های خود به هانسی فلیک، گلر دوم بارسا در فصل آتی باشند.

گزینه‌های دیگری هم در آکادمی لاماسیا حضور دارند. به طور مثال، ایکر رودریگز، سنگربانی است که مربیان لاماسیا روی او حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند. ایکر رودریگز اگر به همین روند ادامه دهد می‌تواند یک گزینه ایده‌آل برای بارسلونا در آینده باشد.

به نظر می‌رسد که مدیران بارسا سعی دارند تا دروازه‌بان بعدی تیمشان را از بین گزینه‌های موجود در آکادمی پیدا کنند. خیلی از هواداران اعتقاد داشتند آرنائو تناس می‎‌توانست جانشین مناسبی برای ترشتگن باشد، اما این بازیکن فصل گذشته به پاری سن ژرمن پیوست.

1428