چهره محبوب این روزهای پرسپولیس؛ مرسی که نرفتی! (عکس)

چهره محبوب این روزهای پرسپولیس؛ مرسی که نرفتی! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- در شرایطی که بازیکنان تاثیرگذار پرسپولیس یکی یکی جدا می‌شوند، تداوم حضور کنعانی‌زادگان در جمع قرمزها می‌تواند خبر خوبی برای هواداران تیم باشد.

به گزارش فوتبالی، این پنجره نقل و انتقالاتی تا به اینجای کار به هیچ عنوان باب میل هواداران پرسپولیس نبوده است. در حالی که سایر تیم‌ها و خصوصا تراکتور و سپاهان از مهره‌های جدید خود رونمایی می‌کنند، پرسپولیس هنوز نتوانسته با هیچ بازیکنی برای عقد قرارداد به توافق برسد و اسکواد خود را تقویت کند.

این در حالی است که مدیریت پرسپولیس در حفظ بازیکنان تیم هم چندان موفق نکرده و چند مهره مهم و تاثیرگذار تیم یا جدا شده‌اند و یا در آستانه جدایی قرار دارند. ترابی و اسماعیلی‌فر که راهی تراکتور شدند، علی نعمتی به فولاد رفته و دوباره شاگرد گل‌محمدی شده، کار بیرانوند هم با تراکتور تقریبا تمام است و احتمالا به زودی از او رونمایی خواهد شد.

از آن طرف، گولسیانی پس از یورو 2020 هنوز به ایران برنگشته و دارد شرایط را سبک و سنگین می‌کند و احتمال دارد دیگر به پرسپولیس برنگردد. عبدالکریم حسن هم که با پیشنهاداتی نجومی از لیگ ستارگان قطر رو‌به‌رو شده که کار را حسابی برای حفظ این بازیکن دشوار کرده است.

در این بحبوحه عجیب و غریب برای پرسپولیس، زمزمه‌هایی هم مبنی بر جدایی کنعانی‌زادگان به گوش می‌رسید و گفته می‌شد این مدافع ملی‌پوش، با پیشنهادهای چشمگیری از لیگ امارات مواجه شده که او را برای ادامه همکاری با پرسپولیس مردد کرده است.

گرچه کنعانی‌زادگان هنوز یک فصل دیگر با پرسپولیس قرار دارد و گویا بند فسخی هم در قرارداد او گنجانده نشده، ولی همین پیشنهادهای نجومی باعث نگرانی شدید هواداران شده بود و آن‌ها آرزو می‌کردند که لااقل این مهره تاثیرگذار خود را در این پنجره نقل و انتقالاتی از دست ندهند.

اما در حالی که استرس شدیدی بر پرسپولیسی‌ها حاکم شده بود، کنعانی‌زادگان چند روز قبل با چهره‌ای آرام از ساختمان پرسپولیس خارج شد و با خونسردی انگشت جوهری خود را نشان داد که ثابت می‌کرد در پرسپولیس ماندنی است.

کنعانی‌زادگان همچنین خبرهای مبنی بر جدایی‎‌اش را "شایعه" خواند و با تایید اینکه از کشورهای عربی پیشنهادهایی دریافت کرده، تاکید کرد برای پرسپولیس جانش را می‌دهد و هم اکنون برای فصل جدید خود را آماده می‌کند.

همین موضوع باعث شده حسین کنعانی این روزها به چهره‌ای محبوب میان هواداران بدل شود. این مدافع ملی‌پوش امروز در تمرین پرسپولیس حضور داشت و چهره آرام او نشان می‌داد که توجهی به شایعات ندارد و با انگیزه بالا به دنبال ماجراجویی جدید با قرمزهاست.

در شرایطی که چند بازیکن مطرح و تاثیرگذار از پرسپولیس جدا شده‌اند، تداوم حضور حسین کنعانی می‌تواند خبری دلگرم کننده برای پرسپولیسی‌ها باشد که این روزها با نگرانی اخبار نقل و انتقالاتی را دنبال می‌کنند و منتظرند تیمشان بهتر تقویت شود.

7474