ادعای خبرگزاری دولت/ پرسپولیس با لژیونر تیم ملی وارد مذاکره شد

ادعای خبرگزاری دولت/ پرسپولیس با لژیونر تیم ملی وارد مذاکره شد

پایگاه خبری فوتبالی- مذاکره پرسپولیس با علی قلی‌زاده چقدر صحت دارد؟

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس فصل نقل و انتقالاتی خوبی را پشت سر نمی‌گذارد و مدیران تیم هنوز نتوانسته‌اند مهره‌های لازم را در خطوط مختلف جذب کنند.

اما ناکامی پرسپولیس تنها به جذب بازیکن محدود نمی‌شود و قرمزها در این پنجره نقل و انتقالاتی، چند بازیکن مهم و تاثیرگذار خود را هم از دست داده‌اند که یکی از آن‌ها مهدی ترابی بود.

ترابی پس از چند فصل درخشش با پیراهن پرسپولیس، تصمیم گرفت در این فصل قراردادش را با سرخپوشان تمدید نکند و در نهایت راهی تبریز شد تا لیگ آینده را در تراکتور توپ بزند.

مدیران پرسپولیس برای جانشینی ترابی، ابتدا به سراغ ستاره فصل پیش آلومینیوم یعنی مهدی لیموچی رفتند و این بازیکن تا نزدیکی‌های پرسپولیسی شدن هم پیش رفت، اما در نهایت مسیر خود را تغییر داد و تصمیم گرفت به سپاهان بپیوندد.

هم اکنون پیدا کردن جانشینی برای ترابی به مسئله بغرنجی برای قرمزها تبدیل شده و آن‌ها مذاکره با گزینه‌های مختلف را آغاز کرده‌اند. خبرگزاری ایرنا ساعتی پیش مدعی شده یکی از گزینه‌های مورد نظر پرسپولیس، علی قلی‌زاده، وینگر لخ پوزنان است که با ترابی در تیم ملی همبازی بوده است.

قلی‌زاده فصل پیش با قراردادی 1.8 میلیون یوروریی به تیم لخ پوزنان پیوست تا به گران‌ترین بازیکن لیگ لهستان تبدیل شود. اما او فصل خوبی را در این تیم سپری نکرد و مصدومیت‌های متوالی اجازه نداد توانایی‌های خود را به نمایش بگذارد.

باشگاه لهستانی از فروش قلی‌زاده در تابستان استقبال می‌کند، اما مدیران لخ پوزنان مبلغ بالایی را برای این انتقال تعیین کرده‌اند که باعث می‌شود پرسپولیس و سایر تیم‌های ایرانی از پرداخت آن ناتوان باشند.

علاوه بر این، قلی‌زاده مدتی قبل پیشنهاد استقلال را هم رد کرد و گفت علاقه‌ای ندارد به لیگ ایران برگردد و ترجیح می‌دهد همچنان کارش را در خارج از کشور دنبال کند.

همین موارد باعث شده جذب قلی‌زاده برای تیم‌های ایرانی بسیار دشوار و تقریبا غیرممکن به نظر برسد. بنابراین حتی اگر ادعای ایرنا درباره مذاکره پرسپولیس با قلی‌زاده را درست بدانیم، احتمال اینکه مذاکرات به نتیجه برسد و قلی‌زاده قرمزپوش شود، نزدیک به صفر است!

7474