مقایسه تیم ملی انگلیس با رئال مادرید از نگاه واتکینز

مقایسه تیم ملی انگلیس با رئال مادرید از نگاه واتکینز

پایگاه خبری فوتبالی - اولی واتکینز مهاجم باشگاه استون ویلا به مقایسه عملکرد تیم ملی انگلیس در یورو 2024 با رئال مادرید در آخرین حضورشان در لیگ قهرمانان اروپا کرد. 

به گزارش فوتبالی، اولی واتکینز معتقد است تیم ملی انگلیس همانند باشگاه رئال مادرید، در بازی های حساس آرامش خاصی دارد و هیچ وقت دستپاچه نمی شود و همیشه به نتیجه ای که می خواهد می رسد. مثال آن، گل دقیقه پایانی جود بلینگام در مرحله یک چهارم و گل واتکینز در دقیقه 90+2 مقابل هلند در نیمه نهایی است که برای دومین بار انگلیس را به فینال یورو 2024 رساند. 

به نقل از سایت گل، اما همه مثل واتکینز به این قضیه نگاه نمی کنند. در حقیقت عملکرد تیم ملی انگلیس در یورو 2024 توسط کارشناسان انگلیسی هم مورد انتقاد شدید قرار گرفته و اصلاً از نحوه بازی کردن تیم گرت ساوت گیت راضی نیستند. اما واتکینز به گاردین گفت: "وقتی شما بازی رئال در چمپیونز لیگ را تماشا می کنید، می بینید که آن ها در هنگامی توپ را ندارند، بسیار راحت هستند و وقتی توپ دارند، اعتماد به نفس زیادی دارند و مطمئن هستند که گل می زنند. من هم چنین احساسی در تیم خودمان دارم. خیلی سخت می توانند ما را شکست دهند و در عین حال، ما فقط به یک موقعیت نیاز داریم تا برنده شویم."

4416