گاف طارمی در مراسم معارفه؛ وقتی به مه‌آتزا می‌گویی سن‌سیرو! (ویدیو)

گاف طارمی در مراسم معارفه؛ وقتی به مه‌آتزا می‌گویی سن‌سیرو! (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی- مهدی طارمی در ویدیویی که از خود در باشگاه اینتر منتشر کرد مرتکب اشتباه جالبی شد.

به گزارش فوتبالی، مهدی طارمی که با انتقال به اینتر یکی از بزرگ‌ترین نقل و انتقالات تاریخ فوتبال ایران در اروپا را رقم زد امیدوار است روزهای خوبش در پورتو را با پیراهن نراتزوری تکرار کند و به یکی از بازیکنان تاثیرگذار این تیم در مسابقات حساس سری آ و لیگ قهرمانان اروپا بدل شود.

طارمی بعد از این که تست‌های پزشکی را با موفقیت پشت سر گذاشت امروز به طور رسمی قراردادش با باشگاه اینتر را به امضا رساند و به زودی تمرینات خود را زیرنظر سیمونه اینزاگی شروع خواهد کرد. چهارمین گلزن برتر تاریخ ملی فوتبال ایران دقایقی بعد از این که قراردادش را امضا کرد ویدیویی در کنار جام‌های متعدد اینتر منتشر کرد که در آن به زبان فارسی با هواداران اینتر صحبت کرد و البته یک سوتی جالب در آن داد!

به هرحال همه ما می‌دانیم که میزبان مسابقات خانگی دو تیم همشهری میلان و اینتر یک ورزشگاه است که هر یک از این دو باشگاه، بر روی آن اسم متفاوتی گذاشته‌اند. اینتری‌ها ورزشگاه را با نام جوزپه مه‌آتزا به رسمیت می‌شناسند و از آن طرف میلانی‌ها از اسم سن‌سیرو استفاده می‌کنند.

طارمی در این ویدیو که از خودش منتشر کرده و اتفافا در پیج اینستاگرام اینتر هم دیده می‌شود گفته است: «منتظر دیدن شما (هواداران) اینتر در ورزشگاه سن‌سیرو هستم!» در واقع او به عنوان بازیکن اینتر از اسمی استفاده کرده است که میلانی‌ها از آن استفاده می‌کنند.

قطعا این اشتباه برای اینتر و هوادارانش قابل پذیرش نیست اما چون مهدی تازه به میلان رفته و خیلی هم با این مناسبات و تضادها بین دو باشگاه اینتر و میلان آشنا نیست احتمالا مورد بخشش هواداران اینتر قرار خواهد گرفت.

https://footballi.net/video/889099/share

۹۰۹۸