لیموچی و توافقی که ناگهانی به هم خورد/ قرار بود به پرسپولیس برود!

لیموچی و توافقی که ناگهانی به هم خورد/ قرار بود به پرسپولیس برود!

پایگاه خبری فوتبالی – تغییر مسیر ناگهانی وینگر سابق آلومینیوم، از پرسپولیس به سپاهان، یکی از اتفاق‌های عجیب نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر بود.

به گزارش فوتبالی، مهدی لیموچی در شرایطی با سپاهان قرارداد بست که این بازیکن، پیش از این و در گفت و گو با فوتبالی، از علاقه‌اش به پرسپولیس خبر داده و حتی مدیرعامل باشگاه آلومینیوم هم اعلام کرده بود که اولویت این باشگاه برای صدور رضایتنامه لیموچی، پرسپولیس است اما همانطور که فوتبالی دو روز قبل خبر داده بود، لیموچی علیرغم علاقه به پرسپولیس، تصمیم گرفت به تیمی برود که سرمربی‌اش به سبک بازی او اعتقاد دارد و به همین دلیل راهی سپاهان شد.

این اتفاق که باعث انتقاد برخی هواداران پرسپولیس از رضا درویش شد، واکنش مدیرعامل پرسپولیس را به دنبال داشت و او در گفت و گوی امروزش با ایسنا، درباره لیموچی گفت:" قوای صنعتی بر قوای ورزشی پیروز شده و مدیران بالا دستی با هم توافق کرده‌اند که این اتفاق رخ دهد. ما برای اینکه ثابت کنیم پای کار هستیم صبح امروز هم نامه زدیم و گفتم بالاترین مبلغ را برای انتقال او پرداخت خواهیم کرد. روابط غیر فوتبالی و صنعتی این دستاورد را برای آن‌ها داشت. اولین درخواست کننده ما بودیم و بیشترین قیمت را هم ما اعلام کرده بودیم."

اطلاعات فوتبالی نشان می‌دهد که پرسپولیس و آلومینیوم، به توافق قطعی درباره انتقال لیموچی رسیده بودند.

بر اساس این توافق، قرار بود پرسپولیس، 15 میلیارد تومان به علاوه دو بازیکن که در لیست خروجی این باشگاه قرار داشتند را در ازای رضایتنامه لیموچی، به آلومینیوم بدهد منتها در شرایطی که به نظر می‌رسید همه چیز قطعی شده، لیموچی تصمیم گرفت به جای پرسپولیس، راهی سپاهان شد. 

مطمئنا در روزهای آینده جزییات بیشتری از این انتقال مشخص خواهد شد.

6768