قنبری به تراکتور درخواست جدایی داد

قنبری به تراکتور درخواست جدایی داد

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک چپ‌پای تراکتور قصد دارد از این تیم جدا شود و درخواست خود را به مدیران تیم اطلاع داده است.

به گزارش فوتبالی، محمد قنبری، هافبک - وینگر باشگاه تراکتور در نیم فصل دوم سال گذشته دچار مصدومیت از ناحیه زانو شد. با توجه به روند طولانی بهبودی این بازیکن و اینکه گفته می‌شد دوران نقاهت وی بیش از چندماه به طول خواهد انجامید، تراکتوری‌ها تصمیم گرفتند قنبری را به طور موقت از لیست تیم خارج کرده و برای فصل آینده دوباره او را وارد لیست کنند.

در حال حاضر مصدومیت قنبری تا حد زیادی برطرف شده و این بازیکن در حال حاضر تمرینات خود را به صورت انفرادی دنبال می‌کند. اما گویا این بازیکن 26 ساله قصد دارد برای فصل آینده راهی تیم دیگری شود و درخواست جدایی خود را به مدیران تراکتور ارائه داده است.

با توجه به اینکه هنوز 2 سال دیگر از قرارداد قنبری با تراکتور باقی مانده، جدایی او به این سادگی‌ها نخواهد بود و او باید بتواند رضایت باشگاه تبریزی را جلب کند. طبق اطلاعات خبرنگار فوتبالی، تراکتور فعلا با درخواست این بازیکن موافقت نکرده و برای صدور رضایتنامه قنبری، مبلغی را تعیین کرده است که این بازیکن برای جدا شدن باید به باشگاه پرداخت کند.

برخی رسانه‌ها از باشگاه آلومینیوم به عنوان مقصد احتمالی این بازیکن یاد کرده‌اند اما پیگیری‌های "فوتبالی" حاکی از این است که قنبری تصمیم دارد راهی فولاد شده و شاگرد یحیی گل‌محمدی شود. 

باید دید مذاکرات قنبری با تراکتور به کجا خواهد رسید و آیا باشگاه تبریزی با جدایی این بازیکن موافقت خواهد کرد یا خیر.

7474