طرح جلد عجیب نشریه اسکاتلندی علیه تیم ملی انگلیس!

طرح جلد عجیب نشریه اسکاتلندی علیه تیم ملی انگلیس!

پایگاه خبری فوتبالی - کمی بیشتر از 24 ساعت تا فینال یورو میان اسپانیا و انگلیس باقی مانده است و برای اولین بار دو تیم در یک فینال به مصاف هم می روند.

به گزارش فوتبالی، اسپانیا به دنبال چهارمین قهرمانی تاریخش در یورو خواهد بود در حالی که انگلیس می خواهد برای اولین بار قهرمان شود. به نظر می رسد که از حالا کاملا مشخص است که اسکاتلندی ها طرفدار کدام یک از دو تیم خواهند بود. 

نشریه "نشنال" در اسکاتلند روز شنبه طرح جلدی جنجالی را برای بازی شنبه منتشر کرد و با تیتر "زمان انتقام" از اسپانیایی ها خواست که انتقام رفتار شهروندان انگلیسی را از آنها بگیرد. در حقیقت این نشریه معتقد است که انگلیسی ها در تعطیلات تابستانی به اسپانیا سفر می کنند و رفتار خوبی ندارند و به همین خاطر اسپانیایی ها باید از آنها انتقام بگیرند!

این نشریه در صفحه اولش خطاب به اسپانیایی ها نوشته است:" در هر سال ، انگلیسی ها ساحل های شما را پر می کنند و همه نوشیدنی های شما را مصرف می کنند. در مکان های عمومی شما جنجال درست می کنند و به جای غذای شگفت انگیز شما صبحانه انگلیسی می خورند و حتی به خودشان زحمت نمی دهند که زبان شما را یاد بگیرند!"

در این تصویر، رودریگو هرناندز در حال شوت زدن به یک انگلیسی چاق است، طرحی که به مذاق انگلیسی ها خوش نیامد. اسکاتلندی ها در فینال دوره قبلی نیز طرفدار ایتالیا شده بودند.

4125