اولین پیشنهاد الاتحاد عربستان برای جذب سنگربان اسپانیایی چلسی رد شد

اولین پیشنهاد الاتحاد عربستان برای جذب سنگربان اسپانیایی چلسی رد شد

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه الاتحاد عربستان برای تقویت پست دروازه‌بان به دنبال جذب کپا از چلسی است و آن‌ها برای جذب او اولین پیشنهاد را برای آبی‌ها ارسال کردند اما این پیشنهاد توسط چلسی رد شده است.

به گزارش فوتبالی، کپا دروازه‌بان اسپانیایی چلسی که فصل گذشته را به شکل قرضی در رئال مادرید گذراند، حالا به چلسی برگشته اما آبی‌ها به دنبال فروش دائمی او هستند.

به گزارش دیوید اورنشتین خبرنگار د اتلتیک، چلسی پیشنهاد اول تیم الاتحاد عربستان برای جذب کپا را رد کرده است. با وجود رد پیشنهاد اما مذاکرات با الاتحاد و دیگر تیم‌ها ادامه دارد و انتظار می‌رود چلسی کپا را با انتقالی دائمی بفروشد.

فابریزیو رومانو خبرنگار معتبر ایتالیایی نیز در مورد کپا‌ گفته که او در تابستان امسال قطعا از چلسی جدا خواهد شد. الاتحاد عربساان به خدمت گرفتن کپا را مدنظر قرار می‌دهد و جذب او برای آن‌ها در اولویت است. اما اولویت کپا بازگشت به رئال مادرید است که تنها در صورت خروج آندره لونین امکان پذیر خواهد بود.

در حال حاضر کپا به کوبهام کمپ تمرینی چلسی برگشته است اما گزارش‌ها حاکی از آن است که او جدا از تیم اصلی تمرین می‌کند و زیر نظر انزو مارسکا تمرینات را انجام نمی‌دهد. باید دید در نهایت گران‌ترین دروازه‌بان‌ جهان که در تابستان ۲۰۱۸ از اتلتیکو بیلبائو به چلسی پیوست، در این تابستان و فصل آینده چه خواهد بود.

۱۴۲۸