توقف فوتسال زنان مقابل ویتنام

توقف فوتسال زنان مقابل ویتنام

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی فوتسال زنان ایران که برای انجام ۳ دیدار دوستانه به چین سفر کرده است امروز در دومین دیدار خود مقابل ویتنام قرار گرفت که با تساوی دو بر دو متوقف شد.

به گزارش فوتبالی، روز دوم تورنمنت چهارجانبه چین امروز با دیدار ایران و ویتنام آغاز شد. ملی پوشان فوتسال ایران که در دیدار نخست مقابل ازبکستان شکست خورده بودند در این دیدار برای جبران به میدان آمدند. در این مسابقه ابتدا ویتنامی ها به گل رسیدند اما چند دقیقه بعد مارال ترکمان این گل را پاسخ داد تا نیمه اول با تساوی یک بر یک خاتمه یابد. اما در نیمه دوم بازی کسل کننده ای از دو تیم شاهد بودیم تا اینکه در چهار دقیقه پایانی ویتنام گل دوم را هم به ثمر رساند. لحظاتی بعد تیم ملی فوتسال زنان ایران در حالی که پاورپلی کرده بود توسط سارا شیربیگی به گل رسید تا این دیدار با تساوی دو بر دو خاتمه یابد و شاگردان فروزان سلیمانی از دومین شکست خود فرار کنند.

تیم ملی فوتسال زنان ایران در روز نخست این مسابقات با نتیجه ۷ بر ۵ مغلوب ازبکستان شد و با تساوی امروز به اولین امتیاز خود رسید. ویتنام هم دیروز چین را ۲ بر صفر شکست داد و حالا چهار امتیازی شد.

فردا هر چهار تیم استراحت خواهند کرد و روز پایانی این مسابقات روز دوشنبه برگزار خواهد شد که تیم ملی فوتسال زنان ایران باید مقابل میزبان مسابقات یعنی چین قرار بگیرد.

۶۰۰۱