واکنش یورگن کلوپ به پیشنهاد تیم ملی آمریکا چه بود؟

واکنش یورگن کلوپ به پیشنهاد تیم ملی آمریکا چه بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - به تازگی تیم ملی آمریکا به جذب یورگن کلوپ به عنوان سرمربی علاقه نشان داده بود و آمریکایی ها به دنبال این بودند که یورگن کلوپ را به عنوان سرمربی تیم ملی خود انتخاب کنند.

به گزارش فوتبالی ، تیم ملی آمریکا با هدایت برهالتر در رقابت های کوپا آمه ریکا 2024، با وجود این که میزبان بود اصلا عملکرد خوبی نداشت و در همان دور گروهی از این رقابت ها کنار رفت. آمریکایی ها به دنبال سرمربی جدید هستند و یورگن کلوپ گزینه اصلی آن ها تا اینجای کار بود.

اما یورگن کلوپ پیشنهاد تیم ملی آمریکا را رد کرده است. کلوپ علاوه بر رد کردن پیشنهاد تیم ملی آمریکا، راه های مذاکره را هم بسته است چرا که می خواهد حداقل یک فصل استراحت کند و از دنیای مربیگری دور باشد.

یورگن کلوپ بین سال های 2015 تا 2024 سرمربی لیورپول بود و فشار های بسیار زیادی را تحمل کرد و در رقابت های سنگینی حضور داشت. او توانست قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را در این سال ها تجربه کند. حالا یورگن کلوپ قصد دارد استراحت کند و نمی خواهد هدایت تیم جدیدی را در دست بگیرد. باید دید که در آینده او به سراغ کدام تیم خواهد رفت.

1471