قابی از لگد معروف دی یونگ به ژابی آلونسو در فینال جام جهانی

قابی از لگد معروف دی یونگ به ژابی آلونسو در فینال جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی - چهارده سال پیش در چنین روز هایی بود که نایجل دی یونگ، هافبک تیم ملی هلند، در فینال جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی، یک لگد فراموش نشدنی به سینه ژابی آلونسو هافبک آن روز های تیم ملی اسپانیا زد.

به گزارش فوتبالی ، در فینال جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی، چهارده سال پیش در چنین روز هایی تیم ملی هلند و تیم ملی اسپانیا به مصاف هم رفتند. آن بازی در نهایت در پایان 120 دقیقه با پیروزی یک بر صفر تیم ملی اسپانیا به پایان رسید. آندرس اینیستا تک گل اسپانیایی ها را در آن بازی به ثمر رساند.

در دقیقه 28 آن بازی بود که روی یک جدال بر سر توپ، ژابی آلونسو می خواست با ضربه سر توپ را بزند و نایجل دی یونگ می خواست با پا توپ را بزند و به این ترتیب یک برخورد شدید میان ژابی آلونسو و نایجل دی یونگ اتفاق افتاد. روی این صحنه نایجل دی یونگ با لگد به سینه ژابی آلونسو زد. داور آن بازی هاوارد وب از کشور انگلیس بود. پس از این صحنه نایجل دی یونگ تنها یک کارت زرد دریافت کرد.

در آن زمان هنوز خبری از VAR نبود و شاید اگر کمک داور ویدیویی در آن بازی حضور داشت، نایجل دی یونگ روی این صحنه با کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج می شد.

1471