اینتر به دنبال جذب مدافع کلمبیایی باشگاه ورونا

اینتر به دنبال جذب مدافع کلمبیایی باشگاه ورونا

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه اینتر همچنان به دنبال ترمیم نقاط ضعف خود در فصل نقل و انتقالات تابستانی است.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر فابریزیو رومانو باشگاه اینتر همچنان به دنبال جذب یک مدافع میانی چپ پا برای تقویت خود است و خوان کابال را در همین راستا به لیست خود اضافه کرده است. مدافع میانی ۲۳ ساله کلمبیایی فصل خوبی در ورونا داشت و اینتر برای بررسی این گزینه با مدیران تیم ورونا تماس گرفته است. البته به جز این بازیکن ۲ یا ۳ گزینه دیگر هم همچنان در لیست اینتر باقی مانده اند. در صورتی که اینتر تصمیم به ادامه مذاکرات برای مدافع میانی کلمبیایی داشته باشد، یک بازیکن جوان را نیز به عنوان بخشی از قرارداد انتقال این بازیکن در نظر خواهد گرفت.

به جز پست دفاع سمت چپ اینتر در حال ارزیابی خریدی با سبک بازی یان بیسک بازیکن جوان خود برای یک بازیکن جدید است. ایده جذب ماریو هرموسو در حال کمرنگ شدن است زیرا این بازیکن به ناپولی نزدیک شده و احتمال انتقال او به اینتر پایین است در حالی که میزان علاقه و پیگیری به یاکوب کیویور مدافع لهستانی تیم آرسنال هم مشخص نیست و از سوی باشگاه اینتر علاقه خاصی به جذب ریکاردو رودریگز مدافع سوئیسی سابق میلان و فعلی تورینو ندارد.

با توجه به شرایط مالی باشگاه پپه ماروتا مدیر موفق ورزشی باشگاه پروسه خرید بازیکنان ارزان قیمت و موفق را مانند فصول پیش دنبال می کند.

۱۰۰۹