قوی سپید تغییر چهره می‌دهد؟ کمتر پاس بده، بیشتر گل بزن

قوی سپید تغییر چهره می‌دهد؟ کمتر پاس بده، بیشتر گل بزن

پایگاه خبری فوتبالی- با حضور سعید دقیقی در ملوان، باید شاهد چهره جدیدی از این تیم باشیم.

به گزارش فوتبالی، در کمتر از 48 ساعت اتفاقات عجیب و غریبی روی نیمکت چند تیم لیگ برتری رخ داد. مهدی تارتار که تصور می‌شد قرار است با ملوان کارش را ادامه دهد سر از سیرجان درآورد و از آن سو هم سعید دقیقی در انزلی دیده شد. یک جابجایی جذاب میان دو مربی خبرساز فصل گذشته. 

البته مهدی تارتار چند فصلی است که به هر تیمی رفته با عملکرد خوبش خبرساز شده و سعید دقیقی برای اولین بار در فصل گذشته این تجربه را داشت. به همین دلیل انزلی‌چی‌ها شاید خیلی بابت از دست دادن تارتار نگران نباشند. 

چیزی که معلوم است این است که ملوان با سرمربی جدیدش (در صورت قطعی شدن) تغییراتی را متحمل خواهد شد. تفاوت سبک دو مربی احتمالا باعث خواهد شد تا قوی انزلی بامدلی متفاوت قدم به لیگ جدید بگذارد.

سعید دقیقی را می‌توان مربی کاملا متفاوتی با تارتار دانست. 

تارتار تقریبا یک مربی به سبک یحیی گل‌محمدی البته در تیم‌های کوچکتر و کم‌مهره‌تر است. سبک بازی او به پاسکاری و پاس‌های کوتاه وابسته است و در میان چند تیم اول لیگ از لحاظ تعداد پاس است. 

سعید دقیقی اما تیمی هجومی بر پایه دفاع و ضد حمله را ترجیح می‌دهد و به همین دلیل تیمش در فاکتورهای فوتبال مالکانه در میان 3 تیم پایینی قرار دارد. 

تیمی که علاقه زیادی به شوت زدن دارد و شانسش را برای رسیدن به گل از هر جایی امتحان می‌کند و دریبل و بازی چشم‌نواز هم در آن سبک جایگاهی کمرنگ دارد. 

البته آنها در پای فانتزی بودن به تیم تارتار نمی‌رسند که دومین تیم لیگ در دریبل بود. آمار می‌گوید که این دو مربی در عین شباهت، تفاوت‌هایی با هم دارند که مهم‌ترین آن در بحث فوتبال مالکانه است. احتمالا تیم این فصل انزلی‌چی‌ها در صورت قطعی شدن حضور دقیقی بیشتر حمله می‌کند، بیشتر شوت می‌‎زند و بیشتر گل می‌زند و اما شاید کمی کمتر چشم‌نواز بازی کند. 

آیا هواداران از ملوان مدل دقیقی راضی خواهند بود یا دلشان برای تارتار تنگ خواهد شد؟

4326