مهاجم بارسلونا و اسپانیا الگوی خود را معرفی کرد (عکس)

مهاجم بارسلونا و اسپانیا الگوی خود را معرفی کرد (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - فران تورس مهاجم باشگاه بارسلونا و تیم ملی اسپانیا، داوید ویا را الگوی خود می داند و این قضیه را در کامنت های اینستاگرامی اعلام کرده است.

به گزارش فوتبالی ، تیم ملی اسپانیا قرار است که در فینال رقابت های یورو 2024، فرداشب (یکشنبه 24 تیر ماه) از ساعت 22:30 به وقت ایران در ورزشگاه المپیک شهر برلین به مصاف تیم ملی انگلیس برود و به این ترتیب فینال این دوره از بازی های جام ملت های اروپا برگزار می شود.

داوید ویا مهاجم سابق اتلتیکو مادرید، بارسلونا و تیم ملی اسپانیا در اینستاگرام نوشت:" به پیش اسپانیا " فران تورس مهاجم بارسا و تیم ملی اسپانیا در کامنت ها برای او نوشت:" الگوی من " در حقیقت فران تورس از داوید ویا الگو می گیرد.

داوید ویا به همراه تیم ملی اسپانیا در یورو 2008، یورو 2012 و همچنین جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی قهرمان شده است و از آن بازیکنانی است که در نسل طلایی تیم ملی اسپانیا حضور داشته اند.

حالا باید دید که تیم ملی اسپانیا در فینال یورو 2024 چه عملکردی را از خودش نشان می دهد و آیا پس از 12 سال دوباره می توانند قهرمان بازی های یورو شوند یا انگلیسی ها این جام را فتح می کنند.

1471