سرمربی اینتر چه زمانی طارمی را پسندید؟

سرمربی اینتر چه زمانی طارمی را پسندید؟

پایگاه خبری فوتبالی- درخشش طارمی در فصول اخیر لیگ قهرمانان اروپا باعث شده اینتر تصمیم به جذب او بگیرد.

به گزارش فوتبالی، مهدی طارمی چند روزی است که در شهر میلان به سر می‌برد و در حال انجام کارهای مقدماتی ثبت قرارداد و مراسم معارفه‌اش در باشگاه اینتر است. طارمی پس از 4 فصل حضور در پورتو حالا قصد دارد در تیم بزرگ‌تری توانایی‌های خودش را نشان بدهد.

شاید برای همه به خصوص فوتبالدوستان ایرانی جالب باشد که بدانند طارمی چه زمانی توجه مدیران و سرمربی این تیم یعنی سیمونه اینزاگی را به خودش جلب کرده است. چون فصل چهارمِ حضور او در پورتو آنقدر درخشان نبود که تیمی مثل اینتر به فکر جذب او بیفتد.

سیمونه اینزاگی سرمربی ساعاتی پیش قراردادش را با اینتر تا سال ۲۰۲۶ تمدید کرد و پس از آن در یک نشست خبری حضور پیدا کرد. او در این نشست درباره درباره اهداف اینتر در فصل آینده و همچنین کیفیت بازیکنان جدید اینتر از جمله طارمی صحبت کرد.

اینزاگی که فصل گذشته توانست اینتر را قهرمان سری آ کند گفت: «در اینتر احساس می‌کنم در خانه خودم هستم‌. پارسال هدف ما کسب ستاره دوم بود، امسال می‌خواهیم هواداران را خوشحال کنیم. باید حواسمان باشد مانند میلان و ناپولی به مشکل نخوریم‌.»

او درباره لیگ قهرمانان هم صحبت کرد و گفت: «طارمی، زیلینسکی و مارتینز هر سه خریدهای خیلی خوبی هستند. می‌خواهیم امسال در لیگ قهرمانان به مراحل بالاتر برسیم. رقبا در آن مراحل بودجه‌های هنگفتی دارند، اما این نباید برای ما بهانه باشد.»

اینزاگی درباره طارمی هم صحبت کرد؛ چرا که او ظاهرا پربحث‌ترین خرید این فصل اینتر بوده است. اینزاگی گفت: «او بازیکنی بسیار خوب و با سبک بازی ما سازگار است. بازی‌های طارمی در لیگ قهرمانان ما را تحت‌تاثیر قرار داد و مدت زیادی بود که به دنبال جذبش بودیم.»

1359