چلسی پیشتاز در رقابت برای جذب مهاجم هوفنهایم

چلسی پیشتاز در رقابت برای جذب مهاجم هوفنهایم

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه چلسی در پروسه جذب مهاجم تیم ملی فوتبال آلمان و باشگاه هوفنهایم پیشتاز است.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه بیلد آلمان باشگاه چلسی علاقه خود به ماکسیمیلیان بایر مهاجم تیم ملی فوتبال آلمان را به مدیر برنامه های او اطلاع داده است و قصد دارد این مهاجم بلند قامت باشگاه هوفنهایم را جذب کند. باتوجه به تغییر رویه ۶ تیم برتر فوتبال انگلیس در رقابت های فصل آینده لیگ برتر انگلیس هیچکدام از آنها دست به پرداخت ارقام عجیب و دور از انتظار نخواهند زد و به همین دلیل باشگاه چلسی نیز به دنبال بازیکنانی با مبالغ مطلوب می باشد که یکی از این گزینه ها می تواند ماکسیمیلیان بایر باشد.

پیش از این اعلام شده بود چلسی و استون ویلا دو تیم پیشتاز در رقابت برای جذب مکسیمیلیان بیر مهاجم هوفنهایم هستند. این بازیکن در رقابت های فصل گذشته بوندسلیگا ۱۶ گل در لیگ آلمان به ثمر رساند. اتلتیکو مادرید نیز دیگر باشگاهی است که پیشنهادی ۲۵ میلیون یورویی برای خرید ماکسیمیلیان بایر به باشگاه هوفنهایم ارسال کرده و به نظر می رسد تیم آلمانی ۴۰ میلیون یورو برای انتقال او به تیم های علاقه مند می خواهد.

این بازیکن یکی از نفرات تیم یولیان ناگلزمن در رقابت های یورو ۲۰۲۴ بود اما موفق نشد با تیم ملی فوتبال آلمان به جمع ۴ تیم برتر مسابقات راه پیدا کند.

۱۰۰۹