پاری سن ژرمن رقیب جدید بایرن مونیخ در راه جذب پدیده ۱۸ ساله رن

پاری سن ژرمن رقیب جدید بایرن مونیخ در راه جذب پدیده ۱۸ ساله رن

پایگاه خبری فوتبالی- پاری سن ژرمن جدی ترین مشتری فعلی پدیده باشگاه رن فرانسه است.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه اکیپ فرانسه باشگاه پاری سن ژرمن به زودی برای جذب دزیره دوئه اقدام خواهد کرد زیرا روسای باشگاه و لوئیز انریکه بسیار به سبک بازی او علاقمند هستند. این در حالی است که پیش از این عنوان شده بود بایرن مونیخ یک قدم جلوتر از سایر تیم ها است و پس از رد پیشنهاد اولیه آنها توسط مدیران باشگاه رن این باشگاه آلمانی در حال مذاکره مستقیم با باشگاه رن است و به زودی پیشنهاد دوم خود را نیز ارسال خواهد کرد.

دزیره دوئه و مدیر برنامه های او سه هفته پیش برای دیدار با مدیران بایرن مونیخ در شهر مونیخ بودند. در این باره گفتگویی صورت گرفت، اما دوئه یکی از چندین گزینه بایرن مونیخ است. هزینه انتقال این بازیکن فرانسوی ۴۰ تا ۵۰ میلیون یورو خواهد بود و از زمان اولین مذاکره  به بعد این معامله پیشرفت نکرده است.

قرارداد دزیره دوئه با رن تا سال 2026 اعتبار دارد و رن از علاقه تیم پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ آگاه است. دوئه، یک وینگر است که می تواند در آینده در این پنجره نقل و انتقالاتی تبدیل به یک هدف جدی در نقل و انتقالات شود البته در صورتی که هرکدام از دو تیم علاقه مند فروش بیشتری داشته باشد تا فیرپلی مالی برای این دو تیم مشکل ساز نشود.

۱۰۰۹