فرجی خبر داد: بیرانوند و درویش با هم صحبت کرده‌اند!

فرجی خبر داد: بیرانوند و درویش با هم صحبت کرده‌اند!

پایگاه خبری فوتبالی- در باشگاه پرسپولیس تمام اخبار نقل وانتقالاتی یک طرف و اخبار مربوط به بیرانوند در طرف دیگر قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، در این روزها هر خبری که از نقل وانتقالات پرسپولیس به گوش برسد باز هم هواداران گوش به زنگ شنیدن خبری از شماره یک تیمشان هستند.

علیرضا بیرانوند که گفته می‌شد قرار است راهی تراکتور شود هنوز به صورت رسمی خبری اعلام نشده تا همچنان احتمال بازگشت او به پرسپولیس وجود داشته باشد.

 در این میان هم رسانه‌ها از هر کسی که خبری از این بازیکن داشته باشد سراغی از او می‌گیرند! به همین دلیل است که در صحبت‌های فرشاد فرجی بعد از تمدید قرارداد مهم‌ترین حرف‌هایش نه در مورد ماندن خودش بلکه در مورد وضعیت دروازه‌بان پرسپولیس بود. فرجی هم خبرهای تقریبا خوبی برای هواداران پرسپولیس داشت.

 مدافع پرسپولیس بعد از تمدید قرارداد با این تیم در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد وضعیت بیرانوند گفت:« ما با هم در ارتباطیم، تصمیمی گرفته که قضاوت نمی کنم. بیرانوند هم حرف های زیادی دارد.بیرانوند خیلی پرسپولیسی است و دوست دارد برگردد. بیرانوند و درویش تماس های تلفنی با هم برای برگشت داشتند.»

فرشاد فرجی پیش از این هم با انتشار عکسی در اینستاگرام برای هم‌تیمی خود نوشته بود که می‌دانم در پرسپولیس می‎‌مانی و باز هم افتخار کسب می‌کنی. هواداران پرسپولیس منتظرند تا ببینند این خبر خوب مدافع تیمشان آیا به واقعیت خواهد پیوست یا نه.

4326