واکنش ستاره اسپانیا به تقابل با بلینگام و انگلیس در فینال یورو 2024

واکنش ستاره اسپانیا به تقابل با بلینگام و انگلیس در فینال یورو 2024

پایگاه خبری فوتبالی - جود بلینگام ستاره تیم ملی انگلیس و رئال مادرید، در یک سال اخیر واقعاً تبدیل به یک بازیکن گلزن و خطرناک شده، اما دنی اولمو هافبک اسپانیا می گوید که اصلاً از تقابل با او و انگلیس در فینال یورو 2024 نمی ترسد.

به گزارش فوتبالی، جود بلینگام در فصل 2023-24 عملکرد استثنایی داشت. او توانست همراه با رئال مادرید قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا شود و حالا در یورو 2024، یکی از دلایلی است که انگلیس به فینال راه یافته. بلینگام اولین گل انگلیس و همچنین در بازی با اسلواکی با یک ضربه قیچی برگردان، انگلیس را از حذف نجات داد. 

روز یک شنبه از ساعت 22:30 به وقت تهران، تیم های اسپانیا و انگلیس فینال یورو 2024 را در ورزشگاه المپیک برلین برگزار می کنند. دنی اولمو راجع به بازی با انگلیس و بلینگام گفت: "من از کسی نمی ترسم. انگار فوتبال در ساق های جود بلینگام جریان دارد و همیشه خطرناک است. او بازیکنی است که باید مراقبش باشیم، اما من از کسی نمی ترسم."

دنی اولمو به خاطر مصدومیت پدری در جریان دیدار با آلمان وارد زمین شد و توانست در آن بازی گلزنی کند و همچنین گل دوم اسپانیا در بازی با فرانسه را به ثمر برساند تا لاروخا راهی فینال شود.

4416