تراکتور فصل بعد؛ فوق العاده خطرناک در گلسازی!

تراکتور فصل بعد؛ فوق العاده خطرناک در گلسازی!

پایگاه خبری فوتبالی- تراکتور با به خدمت گرفتن اسماعیلی‌فر و ترابی فصل آینده از نظر گلسازی خیالی راحت خواهد داشت! 

به گزارش فوتبالی، شایعات مطرح شده در هفته‌های گذشته بالاخره به واقعیت تبدیل شد و مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی فر، پس از پایان قراردادشان با پرسپولیس، با این تیم تمدید نکردند و به تراکتور تبریز پیوستند. انتقالی که به بیان یکی از آن‌ها، توجیه مالی نداشت و به خاطر پول نبود و تنها دلیل فنی داشت! 

از مباحث قراردادی که بگذریم جالب ترین نکته در مورد این دو انتقال، به خدمت گرفته شدن بازیکنانی توسط تراکتور است که در زمینه ارسال پاس گل، حضوری موثر در لیگ بیست و سوم داشته‌اند. دانیال اسماعیلی‌فر، مدافع راست پرسپولیس در فصلی که گذشت موفق شد در مجموع 28 بازی در لیگ برتر، 2 گل بزند و 6 پاس گل بدهد. 

او همچنین در جام حذفی و در دو مسابقه هم موفق شد یک بار دروازه حریفان را باز کند. ترابی نیز در در 28 مسابقه در لیگ، 3 گل زد و 6 پاس گل داد. در جام حذفی نیز یک پاس گل و یک گل در دو مسابقه به ثبت رساند.  

بر اساس آمار، ترابی و اسماعیلی فر روی‌هم‌رفته 12 پاس گل در لیگ برتر داده‌اند و حالا برای فصل بعد باید به این زوج گلساز، ریکاردو آلوز را هم اضافه کنیم تا چهره واقعی تراکتور فصل بعد در زمینه پاس گل‌ها مشخص شود. آلوز در لیگ بیست و سوم با 11 پاس گل از عنوان آقای پاس گلی خود دفاع کرد و برای دومین بار پیاپی به این عنوان رسید. آلوز هم‌چنین یک پاس گل در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا نیز به ثبت رسانده است.  

مثلث ترابی، اسماعیلی فر و آلوز در حالی به استقبال لیگ بیست و چهارم می‌روند که روی هم رفته در فصل گذشته، موفق شدند 25 پاس گل بدهند و این آمار حالا، هشداری است برای خط دفاع سایر تیم ها در لیگ آینده.

7899