شکست تلخ تیم ملی فوتسال زنان در اولین گام از تورنمنت چین؛ اولین باخت تاریخ فوتسال به ازبکستان

شکست تلخ تیم ملی فوتسال زنان در اولین گام از تورنمنت چین؛ اولین باخت تاریخ فوتسال به ازبکستان

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی فوتسال زنان ایران که برای یک تورنمنت چهارجانبه به چین سفر کرده است امروز در نخستین دیدارش به مصاف ازبکستان رفت و مقابل این تیم شکست خورد.

به گزارش فوتبالی، روز نخست تورنمنت فوتسال زنان چین امروز با دیدار ایران و ازبکستان آغاز شد. دو تیمی که چند ماه قبل در کافا با مصاف هم رفتند این بار در این تورنمنت با یکدیگر رو به رو شدند. ازبکستانی ها که در مسابقات کافا با تیم دوم خود حاضر شده بودند و مقابل ایران شکست خوردند، امروز با تیم اصلی خود به زمین آمدند و در یک بازی حساب شده با نتیجه ۷ بر ۵ مقابل ایران پیروز شدند تا نخستین برد تاریخشان را مقابل ایران کسب کنند.

شاگردان فروزان سلیمانی در این دیدار نمایش خوبی نداشتند؛ آن ها چه از لحاظ تاکتیکی و چه از لحاظ بدنی نسبت به حریف خود ضعیف تر بودند تا همه را از آینده فوتسال زنان نگران کنند. تیم ملی فوتسال زنان در حالی با این نتیجه شکست خورد که نیمه اول را با تساوی ۴-۴ به پایان برد اما در نیمه دوم از لحاظ توان بدنی کم آورد و ۳-۱ در نیمه دوم شکست خورد. این دو تیم تا قبل از این بازی ۶ بار به مصاف هم رفته بودند که پنج بازی را ایران برده بود و یک دیدار هم به تساوی رسیده بود.

تیم ملی فوتسال زنان ایران فردا در دومین دیدارش به مصاف ویتنام می رود.

۶۰۰۱